Met de menuknop "Rapport Berichten" krijgt u een totaal overzicht van alle berichten.

Er zijn drie opties

  • som berichten. U krijgt per bedrijf per persoon een totaal van het aantal verstuurde berichten
  • gevuld door. U krijgt het totaal aantal berichten te zien van de persoon die het bericht heeft aangemaakt.
  • aantal contacten. hier heeft u per bedrijf een overzicht van aantal contacten die een bericht hebben ontvangen. dit is een voorkomende gevallen een maat voor de kosten die aan u worden doorberekend.

Als u in het zoekveld het jaar en de maand invoert (bijv 0811), krijgt u alle berichten van die ene maand.

Bij bedrijfsnaam kunt u selecteren voor welk bedrijf u het overzicht wilt zien.

Aan de rechterzijde zijn een aantal checkboxen

 

  • ‘verplaats naar archief’. Als dit is aangevinkt, ziet het contactpersoon dit bericht niet meer. Dit wordt normaal aangevinkt als het contactpersoon het bericht verwijdert. Als het contactpersoon aangeeft dat het bericht per ongeluk is verwijderd, kunt u het hier weer zichtbaar maken door het vinkje te verwijderen.
  • ‘zichtbaar’
  • ‘SMS’. Wordt aangevinkt als voor dit bericht een SMS is verstuurd.
  • ‘GSM’ Kan aangevinkt worden om aan te geven dat u via uw mobiel telefonisch contact heeft gezocht met hetcontactpersoon als het bericht heel urgent is.
  • ‘Uit’. Reserve
  • ‘Fax’. Als u een faxbericht heeft verstuurd.
  • ‘verstuurd’. Wordt automatisch aangevinkt als het bericht per email is verzonden.

Bovenstaande gegevens zijn in het totaaloverzicht zichtbaar en kunnen door u worden gebruikt in de afrekening voor het bedrijf.